سرمربی ملوان گفت: از حالا به سهمیه آسیا فکر نمی‌کنم و فعلا قصدمان این است که بازی به بازی پیش برویم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل نفت تهران، گفت:‌ فوتبال برای گل زدن است نه برای ایجاد شانس. واقعا از تیمم راضی هستم و این برد پاداش تلاش ما بود.

وی ادامه داد: نفت هم تیم خوبی بود و در بازی امروز فقط ملوان نبود که بازی می‌کرد و نفت هم پا به پای ما فوتبال خوبی ارائه داد. در واقع مقابل تیمی تکنیکی به میدان رفته و خوب بازی کردیم.

اسکوچیچ گفت: وقتی بازی‌های نفت را آنالیز کردیم به این نتیجه رسیدیم که برای همه تیم‌ها مشکل ایجاد می‌کنند.

سرمربی ملوان یادآور شد: در چنین زمینی بازی کردن سخت است و به همین دلیل به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی تأکید کرد: به سهمیه آسیا فکر نمی‌کنم و فقط به بازی بعدی تیمم تمرکز کرده‌ام. در همان ابتدا هدفمان ماندن در لیگ بود و به همین دلیل می‌گویم باید بازی به بازی پیش برویم و همیشه اینطور عمل کرده‌ایم و الان هم فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم.

سرمربی ملوان، گفت:‌این فصل موقعیت‌های زیادی برای اعتراض به داور داشتم اما هیچگاه حرف نزدم. ضمن اینکه در چنین زمین و آب و هوایی باید ساده و عملگرا بازی کرد چون هر اشتباهی می‌تواند مهلک باشد. هوشمندانه بازی کردیم و پاداش تلاش‌مان را گرفتیم.

وی در پایان گفت:‌در حال حاضر یک انرژی فوق‌العاده در رختکن ما است و معتقدم باید از تیم ما زارع، فشنگچی، یوسف‌زاده و رافخایی حق‌شان است که به تیم ملی دعوت شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.