رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه آقای رویانیان اصرار به رفتن داشت ما هم با این موضوع موافقت کردیم.
محمدصادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پذیرفتن استعفای رویانیان از سمت مدیرعاملی پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه آقای رویانیان اصرار به رفتن داشت ما هم با این موضوع موافقت کردیم و قرار است در خدمت علی پروین به عنوان مدیرعامل موقت پرسپولیس باشیم. از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم که با تمام قوا برای جام حذفی و لیگ برتر آماده باشند.

وی ادامه داد: ما هیچ چیزی از دست ندادیم و قرار است با اعضای هیأت مدیره جلسه داشته باشیم و با پیشنهاد اعضا به زودی مدیرعامل را انتخاب کنیم تا بهترین نفر باشگاه را اداره کند البته ما از آقای رویانیان تشکر می‌کنیم که همه جوره تلاش کرد و در ادامه راه برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما دوست نداشتیم که او از پرسپولیس برود اما اصرار به رفتن داشت و کاری هم نمی‌شد کرد.

اکبری تاکید کرد:‌ بازیکنان هم نگران نباشند چرا که مشکل مالی آنها را حل خواهیم کرد و با خیال راحت به ادامه باز‌ی‌های‌شان بپردازند.

به گزارش فارس، محمدصادق اکبری بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران نیز گفت: بحث رفتن دایی از پرسپولیس مطرح نیست و او با قدرت به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. در تیم هیچ مشکلی وجود ندارد و ما از علی دایی می‌خواهیم تمرکزش روی تیم باشد. بازیکنان هم نگران نباشند چرا که با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ رویانیان مصّر به رفتن بود و باید به خاطر کارهای ارزشمندی که انجام داد از او تقدیر کرد اما او در هیات مدیره باقی خواهد ماند تا باشگاه با اقتدار کارش را پیش ببرد.

اکبری افزود: برای تعیین مدیرعامل جدید باید همه ابعاد بررسی شود و به پیشنهاد اعضا یک مدیر عامل انتخاب شود البته آقای پروین با سوابق درخشانی که دارد باز هم برای پرسپولیس آبرو گذاشت و برای تیم پیش‌قدم شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا در این فاصله هم گزارش مالی باشگاه بررسی می‌شود تا به صورت دقیق اعلام گردد. همچنین برای رفع بدهی‌های باشگاه همه اعضای هیات مدیره کمک خواهند کرد.

 

بحث ۴۰ میلیارد بدهی در حد شایعه و حرف است اجازه دهید حسابرسی دقیق شود و سپس همه چیز را اعلام خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.