سرمربی تیم فوتبال گسترش ‌فولاد تبریز گفت: بازیکنان پرسپولیس امروز به خاطر دوندگی بازیکنانش در دربی ۷۸ خسته بودند.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم گسترش‌فولاد و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود گسترش به پایان رسید.

مهدی تارتار در پایان مسابقه اظهار داشت: این بُرد را به همه هواداران تبریزی تبریک می‌گویم. آنها یار دوازدهم ما بودند و ما را تنها نگذاشتند.

وی افزود: پرسپولیس را کاملا آنالیز کرده بودیم. ما وقت گذاشتیم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم. می‌دانستیم که باید از توپ‌های مستقیم استفاده کنیم و روی ضد حمله برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما متاسفانه روی تصمیم آخر احساسی برخورد کردیم و در کل خوب بودیم.

سرمربی تیم گسترش ‌فولاد تبریز گفت: چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود. آنها مقابل استقلال خیلی خوب بازی کردند و خسته بودند، زمین هم در روند بازی آنها تاثیرگذار بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه بازیکنان تیم که جوانمردانه و با تعصب بازی کردند تشکر می‌کنم. اگر عملکرد تیم همین طور ادامه داشته باشد مطمئنا تیم ما خیلی موفق‌تر خواهد شد.

تارتار در پاسخ به این سؤال که شما تیم گسترش فولاد را زنده کردید، گفت: ضرب‌ المثلی وجود دارد اینکه؛ مارگزیده از یک سوراخ یک بار گزیده می‌شود. من گفتم نباید اتفاق اهواز تکرار شود. بچه‌ها باید با انگیزه باشند ما در حال حاضر بازیکنانی داریم که از هفته‌های قبل انگیزه بازی دارند. هر کسی انگیزه داشته باشد در تیم من جا دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که شما در این زمین بهتر از زمین خودتان بازی می‌کنید و دلیل آن چیست، گفت: بازی‌های گذشته گسترش را در زمین خودشان ندیدم، اما در زمین راه‌آهن خوب بازی می‌کردیم. ما در حال حاضر در زمین خودمان تمرین می‌کنیم که کیفیت بهتری دارد در واقع ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کنیم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید بهتر از این هم شوید، گفت: اگر دچار غرور نشویم، دور از دسترس نیست که در جدول صعود کنیم و بهتر شویم.

سرمربی تیم گسترش‌ فولاد در پاسخ به این سؤال که شما به تیمی گل زدید که آمار گل خورده آنها کم بود و قبول دارید با این گل از افتادن دور خواهید شد، گفت: خوشبختانه تیم ما کادر فنی و بازیکنان جوانی دارد به نظر من این بازی به ما کمک کرد تا ما روز آخر با انگیزه باشیم. ما بازیکنان با انگیزه‌ای داریم. بایرامی هم مثل دیگران زحمت می‌کشد چه آنهایی که بازی می‌کنند و چه آنها که بازی نمی‌کنند همه در موفقیت تیم تاثیرگذار هستند. فکر می‌کنم وقتی تیم یکدل باشد و همه با هم حرکت کنند این اتفاق خوب رخ می‌دهد. مهرداد بایرامی برای نوک حمله ساخته شده و با گذشته کاری ندارم و دوست ندارم در مورد گذشته حرفی بزنم.

وی در پاسخ به این سؤال که شما دو نیمه متفاوت بازی کردید نیمه اول توپ‌های زیادی داشتید، اما نیمه دوم به این صورت نبودید و چرا عقب‌نشینی کردید، گفت: یادتان نرود ما در برابر تیمی بازی کردیم که بهترین خط دفاعی لیگ را دارد، اما باز هم موقعیت زیادی داشتیم. پرسپولیس در کورس قهرمانی است ما باید عقب‌نشینی می‌کردیم آنها فشار می‌آوردند ما هم در ضد حمله دفاع می‌کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.