سرمربی پیشین رئال مادرید که اکنون هدایت چلسی را به عهده گرفته است قصد دارد هافبک آرژانتینی رئال را به تیم کنونی خود ببرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آنخل دی ماریا به دلیل حرکت زشتی که در یکی از دیدارهای رئال مادرید انجام داد مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفت.

مدیر برنامه‌های او اعلام کرده که او به هیچ وجه قصدی از انجام این کار نداشته و نباید تا این حد مورد انتقاد قرار می‌گرفته است. این موضوع تا جایی پیش رفته که این بازیکن از طریق مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده ممکن است به خاطر چنین رفتارهایی، رئال مادرید را ترک کند. این موضوع به شایعه‌های خروج وی از سانتیاگو برنابئو دامن زده و ممکن است خیلی زود او را به تیم دیگری برساند.

۱. ژوزه مورینیو که هدایت چلسی را به دست دارد اعلام کرده که هیچ پیشنهادی برای خرید خوان ماتا به دفتر این باشگاه نرسیده است. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌ها طی روزهای گذشته خبر از خروج ماتا و آمدن آنخل دی ماریا به استمفورد بریج در بیشتر رسانه‌ها منتشر شده بود.

۲. رنه مولنستین، سرمربی فولام اعلام کرده که برایان رویز کاستاریکایی می‌تواند به هر تیم دیگری که می‌خواهد برود. رویز در ترکیب فولام هم‌پُستی اشکان دژاگه است و در صورتی که این باشگاه را ترک کند، هافبک تیم ملی ایران فرصت بیشتری برای حضور در میدان خواهد یافت.

۳. با وجود اینکه آلوارو موراتا، مهاجم جوان رئال مادرید فرصت چندانی برای حضور در ترکیب این تیم پیدا نمی‌کند قصد دارد با حضور در تیم دیگری این فرصت را داشته باشد که بیش از پیش به میدان برود. آرسن ونگر، سرمربی آرسنال که پیشتر هم اعلام کرده بود علاقمند به حضور این مهاجم در جمع توپچی‌ها است اما اکنون برای عدم ناراحتی سران رئال اعلام کرده علاقه‌ای برای خرید این بازیکن ندارد!

۴. ایزکل گارای که پیشتر نیز مورد توجه سران منچستریونایتد قرار داشت به احتمال زیاد تابستان آینده به این تیم خواهد پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.