مربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال گفت: قلیان‌کشی بعضی از اعضای تیم ملی زیر ۲۲ سال پس از بازی با کره‌جنوبی بود، زمانی که منصوریان استراحت کوتاهی به همه داد.

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه قلیان‌کشی برخی از مسوولان تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال پس از بازی با کره‌جنوبی بوده است، اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق افتاد و بنده که هیچ اطلاعی از آن نداشتم. اصلا وقتی در برنامه ۹۰ چنین چیزی را شنیدم شوکه شدم. دیشب با علیرضا منصوریان صحبت کردم و او پی‌گیر موضوع بود اما چیزی که مسلم است این اتفاق بعد از بازی با کره‌جنوبی اتفاق افتاد.

وی افزود: تنها زمانی که منصوریان به اعضای تیم فرصت استراحت داد بعد از بازی با کره‌ بود. آن موقع همه چیز بهم ریخته و مسوولان تیم به دنبال گرفتن بلیت برای بازیکنان بودند تا آنها هرچه سریعتر به باشگاه‌هایشان برگردند. بنابراین دور از چشم ما چنین اتفاقی افتاده است.

خرمگاه در پاسخ به اینکه آیا تنها آنالیزور و پزشک تیم چنین کاری کرده‌اند، گفت: من واقعا نمی‌دانم؛ حالا اینکه غیر از آنالیزور، کدام یک از اعضا بوده، پزشک تیم یا ماساژور تیم بوده را بنده اطلاعی ندارم!

مربی تیم زیر ۲۲ سال درباره همکاری‌اش با هومن افاضلی سرمربی جدید این تیم و همچنین لیست ۲۳ نفره بازیکنان تیم ملی نیز به ایسنا گفت: با شرایطی که پیش آمد منصوریان از ما خواست با وجود آنکه خودش می‌رود اما ما بخاطر منافع ملی در کادر فنی تیم بمانیم. از لیست ۲۳ نفره اعلام شده ۶ یا ۷ بازیکن در ۲۰ ماه گذشته همواره در اردوها با ما بودند اما سایر بازیکنان به طور متناوب به اردوها دعوت می‌شدند. ۲، ۳ بازیکن هم که تاکنون اصلا با ما نبودند و شناختی چندانی از آنها نداریم.

وی درباره آخرین برنامه تمرینات تیم ملی هم خاطرنشان کرد: قرار است بازیکنان ساعت ۱۲ امروز (سه‌شنبه) به هتل المپیک بیایند که فکر نمی‌کنم بیشتر از ۷ یا ۸ بازیکن بیایند. در اصل ما تیم کامل را از ۱۹ دی در اختیار خواهیم داشت که فردای آن روز هم باید راهی عمان شویم. واقعا کار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت اما امیدوار هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.