سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال می‌گوید ناظر فوتبال مردان زمین استقلال را برای مسابقه تایید کرده، اما داوران بانوان تحت تاثیر حریف بودند و آن را نامناسب اعلام کردند.
معصومه غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جریمه ۲ میلیونی استقلال به دلیل غیبت در جام حذفی، گفت: به دلیل مشکلات مالی نامه‌ای از باشگاه به فدراسیون دادیم که نمی‌توانیم در جام حذفی شرکت کنیم، اما حالا هم نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کردند و هم جریمه مالی شده‌ایم.

وی درباره تغییر زمین بازی استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر برای دیدار با پالایش گاز ایلام، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا داوران چنین حرفی زدند. مرغوبکار دو زمین چمن طبیعی و مصنوعی دارد و همزمان با بازی ما مسابقه دیگری در بخش مردان هم برگزار می شد. ناظران مردان زمین ما را دیدند و گفتند مشکلی وجود ندارد، اما داوران ما تحت تاثیر حرف‌های حریف قرار گرفتند و اعلام کردند زمین برای بازی مناسب نیست.

غلامی ادامه داد: ما خواستیم بازی در کمپ استقلال برگزار شود، اما ایلامی‌ها قبول نکردند. آنها می‌خواستند به راحتی ۳ امتیاز این بازی را بگیرند چون می‌دانستند بازی را واگذار خواهند کرد. حتی دلیل آوردند که می‌خواهیم به شهرمان برگردیم و بازیکنان‌مان امتحان دارند. با ما همکاری نکردند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال در پاسخ به این سوال که چرا این مسابقه در همان زمین همیشگی برگزار نشد، عنوان کرد: این زمن نشست کرده بود و با ما تماس گرفتند و گفتند تا زمان مسابقه این زمین درست نمی‌شود. فکر می‌کنم این مسابقه معوقه اعلام شود، چون ما اعلام کردیم زمین داریم، اما ایلام همکاری نکرد.

وی در پایان گفت: استقلال امسال بدشانس بود. به خاطر مشکلاتی که داشتیم به ویژه نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم. حالا با آمدن آقای جویباری بسیاری از مشکلات حل شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.