سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است که تیمش در فصل جاری از اشتباهات داوری بسیار متضرر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: به استقلالی‌ها به خاطر کسب این سه امتیاز تبریک می‌گویم اما آنها تنها از یک موقعیتی که داشتند به گل رسیدند. فوتبال روی خوشش را امروز به ما نشان نداد. ما بازی خوبی ارایه کردیم اما استقلال با یک حرکت ساده به گل رسید.

وی ادامه داد: درباره‌ی اتفاقات داوری این بازی حرف دارم. در یک صحنه ساموئل در داخل محوطه جریمه توپ را با دست زد. شاید داور بگوید که فاصله‌ی توپ با بازیکن کم بوده اما مشابه همین صحنه را در بازی تیم ما و نفت به ضرر ما پنالتی گرفتند. ما امسال از داوری‌ها شانس نیاورده‌ایم. همه هم می‌گویند که این اشتباه‌ها عمدی نیستند اما همین «عمدی نبودن‌ها» برای ما بیشتر اتفاق افتاده است.

در ادامه یکی از خبرنگاران از ابراهیم‌زاده پرسید که چرا گفت بازی چیز خاصی نداشت و این‌که آیا روی کارهای دفاعی کار نکرده بود که تیمش به این سادگی گل خورد؟ ابراهیم‌زاده پاسخ داد: من نگفتم که بازی چیز خاصی نداشت بلکه گفتم استقلال همین یک موقعیت را داشت. ما مسلما روی کارهای دفاعی کار کردیم اما فوتبال‌شناس‌ها می‌دانند که تیمی برنده است که از اشتباه حریفش استفاده کند. شاید این‌جا هم استقلالی‌ها از اشتباه ما استفاده کردند.

در ادامه از ابراهیم‌زاده درباره تاثیر بازداشت بابک زنجانی مالک باشگاه و مسائل پیرامون آن بر عملکرد تیم سوال شد. ابراهیم‌زاده پاسخ داد: این مسائل به مدیریت باشگاه بازمی‌گردد اما نوع بازی ما نشان می‌دهد که فوتبال ما هیچ ارتباطی به این اتفاق‌ها ندارد. باشگاه ما معتقد است که این مسائل حل می‌شوند و روند کاری ما مثل گذشته ادامه دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.