مدیرعامل شرکت ائل خودرو گفت: در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال هستیم تا راه‌حل‌هایی را برای ادامه کار و رفع مشکلات موجود پیدا کنیم.
مهرناز جاودانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تداوم حمایت شرکت ائل خودرو از تیم ملی فوتبال و شایعات فراوانی که مبنی بر انصراف این اسپانسر یا فدارسیون فوتبال از همکاری با یکدیگر به خاطر مشکلات موجود به گوش می‌رسد، گفت: طبق چارچوبی که کار می‌کنیم، مسائل و مشکلات کاملا طبیعی است، بر همین اساس در تعامل ما با فدارسیون فوتبال نیز احتمال اینکه موارد و موضوعاتی پیش بیاید که ما به دنبال رفع آنها با مذاکره باشیم، امری طبیعی محسوب می‌شود. در مقابل این موضوع هم امری طبیعی است که فدراسیون فوتبال نیز در بیان مواضع خود آزادی عمل داشته باشد.

وی ادامه داد: معتقدم تا زمانی که قرارداد شرکت ما با فدراسیون به طور رسمی فسخ نشده باشد، شاید صحبت کردن در مورد این موضوعات خیلی درست نباشد، اما زمانی که از سوی یکی از دو طرف خبر فسخ قرارداد اعلام شد، آن زمان دیگر می‌توان به طور کامل و شفاف در خصوص مشکلات و مسائلی که وجود داشته به صحبت پرداخت.

جاودانی در خصوص شایعاتی که این روزها بر سر فسخ این قرارداد وجود دارد، گفت: اگر بخواهم مورد خاصی را اعلام کنم شاید الان زمانش نباشد چون در حال مذاکره با فدراسیون هستیم تا راه حل‌هایی را برای ادامه کار و مشکلات موجود پیدا کنیم. از قول مسئولان فدراسیون هم اظهاراتی منتشر می‌شود که حقیقتا شاید صحت هم نداشته باشد، البته برخی مواقع حرف‌هایی هم از جانب من منتشر می‌شود که هرگز آنها را نزده و بیشتر رسانه‌ها خود آن را به من القا کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت ائل خودرو تأکید کرد: اجازه می‌خواهم تا برای اظهارنظر دقیق و شفاف در این خصوص با فدراسیون به یک نتیجه نهایی برسیم چون ما این قصد را نداریم تا نه با فدراسیون فوتبال و نه هیچ سازمان و ارگان دیگری به تخریب دیگر بپردازیم. بنابراین خیلی نمی‌توان به صورت روشن در مورد مسائل این چنین به اظهار نظر پرداخت.

جاودانی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد این شرکت توقع دارد تا تبلیغات آنها در پیرامون تیم ملی پررنگ‌تر شود، افزود: شرکت ما و فدراسیون فوتبال نسبت به هم تعهد متقابل داشته و داریم، یعنی تمامی مسائل در یک ارتباط به صورت متقابل است. اینکه می‌گویم صلاح نیست صحبت کنم به همین دلیل است. یکسری توقعاتی را ما داشتیم و داریم و از سوی دیگر یکسری توقعات دیگر را هم فدراسیون از ما داشته و دارد و در یک ارتباط دو طرفه، طرفین باید پا به پای هم پیش بروند.

وی گفت: فعلا به صلاح نیست مشکلات رسانه‌ای شود و بیشتر به دنبال آن هستیم تا به شکل مثبتی مسائل را با فدراسیون حل و فصل کنیم.

جاودانی با بیان اینکه به صورت مرتب این موضوع از سوی دو طرف پیگیری می‌شود در پایان یادآور شد: اینکه در حال حاضر بخواهیم بگوییم مشکل از کدام سمت است، خیلی منصفانه نیست. باید ابتدا مذاکراتمان با فدارسیون فوتبال نهایی شود تا بر اساس آن بتوان به یک قضاوت شفاف پرداخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.