در آستانه جام ملت‌های آسیا، با حضور مدیران مجموعه نیرو موتور، مهدی طارمی به عنوان سفیر این برند معرفی شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در آستانه جام ملت‌های آسیا، با حضور مدیران مجموعه نیرو موتور و استقبال گرم هواداران فوتبال ملی ایران، مهدی طارمی به عنوان سفیر برند نیرو موتور معرفی شد.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در جلسه معارفه و عقد قرارداد اظهار داشت: باعث افتخار است که توانسته‌ام با شرکت محبوب و پرآوازه ایرانی یعنی گروه صنعتی نیرو موتور قرارداد همکاری امضا کنم.

وی افزود: طی این سال‌های گذشته بارها و بارها نام نیرو موتور به گوش بنده خورده بود اما امروز با استقبال گرم شما و پذیرایی صمیمی شما متوجه شدم یک خانواده بزرگ و شریف است. اگر اشتباه نکنم هزاران نفر از سفره بزرگ نیرو موتور ارتزاق می‌کنند و این باعث شادی و دلگرمی من است که می‌توانم به این عزیزان خدمت کنم و در راستای رونق به اقتصاد و صنعت کشور قدمی بردارم.

ستاره لیگ پرتغال افزود: همانطور که می‌دانید بنده پیش از این یک مسئولیت اجتماعی مهم بر گردنم داشته‌ام اما امروز و با انتخاب «سفیر برندی نیرو موتور» یک مسئولیت اجتماعی دیگر به مسئولیت‌های بنده اضافه شده است. همانطور که شما اولویت اول شما جلب رضایت مردم ایران بوده است امیدوارم بتوانم در این راستا بیش از پیش با شما همگام بوده و سفیر خوبی برای نیرو موتور باشم و بتوانم رابط سفیر خوبی از جانب نیرو موتور بین مردم ایران باشم.

مهدی طارمی در ادامه تصریح کرد: در طی قراردادم با نیرو موتور زبان مردم با شما خواهم بود و هرجا که انتقادی نکته‌ای و پیشنهادی از سمت مردم در راستای بهبود عملکرد نیرو موتور مطرح شود به سمع و نظر شما خواهم رساند تا به این مسئولیت خطیر اجتماعی به خوبی وفادار باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )