کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع بازیکنان استقلال گفت: امیدواریم با پرداخت بدهی‌های وینفرد شفر و پاختاکور ازبکستان پنجره نقل‌وانتقالات باز شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع بازیکنان استقلال گفت: امیدواریم با پرداخت بدهی‌های وینفرد شفر و پاختاکور ازبکستان پنجره نقل‌وانتقالات باز شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه استقلال، بعد از جلسه احمد مددی و اسماعیل خلیل‌زاده با محمود فکری و پرویز مظلومی، ابتدا فکری سرمربی استقلال برای بازیکنان صحبت کرد و گفت: به آقایان مددی و خلیل‌زاده خیر مقدم عرض می‌کنم. از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم و مطمئنم با همدلی می‌توانیم استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

در ادامه، خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: خوشبختانه با همکاری آقای مددی و هیئت مدیره، امروز همه واریزی‌های ما به حساب شفر و باشگاه پاختاکور ازبکستان انجام شد. امیدواریم با انجام کارهای اداری ظرف دو سه روز آینده، پنجره نقل و انتقالاتی ما به زودی باز شود. برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو را دارم و امیدوارم بتوانید دل هواداران را شاد کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.