هافبک تیم فوتبال تیم به فهرست بازیکنان مبتلا شده به ویروس کرونا در سری A اضافه شد.

هافبک تیم فوتبال تیم به فهرست بازیکنان مبتلا شده به ویروس کرونا در سری A اضافه شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمادو دیاوارا هافبک تیم فوتبال رم اعلام کرد که به دلیل ابتلا به ویروس کووید-۱۹ خودش را قرنطینه کرده اما حال عمومی‌اش خوب است.

او در یک پیام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: سلام به همه. صبح امروز نتیجه تست کرونایم را دریافت کردم. این تست که بعد از بازگشت از تیم ملی انجام شد، نشان می‌دهد که متأسفانه من به کرونا مبتلا هستم. با این حال به همه آنهایی که مرا می‌شناسند باید بگویم که خوشبختانه حالم خوب است هرچند باید به مقررات احترام بگذارم و دوره قرنطینه‌ام را سپری کنم. امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن خودم را به مربی معرفی کنم.

طبق گزارش اسکای اسپورت، دیاوارای ۲۳ ساله پس از بازگشت از اردوی تیم ملی گینه با هیچ یک از هم‌تیمی‌های باشگاهی‌اش تماس نداشته است و بلافاصله پس از پیاده شدن از خودروی خود تست کرونا داده و بعد از آن هم به منزلش برگشته است. این خبر خوبی برای پائولو فونسکا سرمربی جالوروسی است که دیگر مجبور نیست به خاطر ابتلای یکی از بازیکنان خود تمرینات تیمش را لغو کند.

خبر تلخ برای اسطوره رم

در همین حال خبر دیگری از شهر رم منتشر شد مبنی بر اینکه پدر فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است. انزو توتی که مدتی در بیمارستان لاتزارو اسپالانتزانی شهر رم بستری بود شب گذشته (دوشنبه) در ۷۶ سالگی جان خود را از دست داد. او چند سال پیش به دلیل ابتلا به یک حمله قلبی شدید، خانه‌نشین شده بود و دیگر نمی‌توانست همراه با فرزندش به نقاط مختلف ایتالیا سفر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.