محمد طیبی مدافع جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که با سیداکبر پورموسوی کار می‌کنم و امیدوارم فصل خوبی در تیم جدیدم داشته باشم.

محمد طیبی مدافع جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که با سیداکبر پورموسوی کار می‌کنم و امیدوارم فصل خوبی در تیم جدیدم داشته باشم. محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه تصمیم به حضور در صنعت نفت آبادان گرفته است، گفت: بعد از جدایی از سپاهان چند پیشنهاد داشتم، ولی وقتی پیشنهاد صنعت نفت به دستم رسید در نهایت ترجیح دادم که این تیم را انتخاب کنم و دوباره در جنوب فوتبالم را ادامه دهم. من دوست داشتم با پورموسوی کار کنم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد، از طرفی صنعت نفت یکی از تیم‌های بزرگ و باریشه در فوتبال ایران است و حضور در این تیم پرطرفدار برایم افتخار است.

وی درباره شرایط سخت صنعت نفت در فصل گذشته و اینکه آیا مشکلات تیم آبادانی در فصل جدید حل خواهد شد، تصریح کرد: صنعت نفت امید مردم آبادان و هواداران متعصبش است و همه ما باید به این تیم کمک کنیم تا آرامش داشته باشد. مسئولان هم باید به فکر باشند تا این تیم دغدغه‌ای نداشته باشد و بتواند با کسب نتایج خوب هوادارانش را خوشحال کند.

مدافع جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که چرا از سپاهان جدا شد، خاطرنشان کرد: دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. به‌هرحال شرایط طوری بود که تصمیم به جدایی گرفتم و امیدوارم در صنعت نفت روزهای خوبی را تجربه کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.