مهدی مؤمنی هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: قضاوت در مورد تیم ما زود است و نباید از حالا ماشین‌سازی را گزینه سقوط بدانیم.

مهدی مؤمنی هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: قضاوت در مورد تیم ما زود است و نباید از حالا ماشین‌سازی را گزینه سقوط بدانیم. مهدی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیوستن به ماشین‌سازی گفت: بعد از جدایی از صنعت نفت، بازیکن آزاد بودم و هنگامی که با تماس ماشین‌سازی مواجه شدم با مسئولان این باشگاه مذاکره کردم و در نهایت هم به توافق رسیدیم. به‌هرحال حضور در فوتبال تبریز یک چالش جدید برای من است و امیدوارم فصل خوبی را در ماشین‌سازی پشت سر بگذارم.

وی درباره شرایط فنی ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: این تیم حدود ۹۰ درصد بازیکنانش را از دست داده است، ولی جوان‌های خوب و بااستعدادی به تیم اضافه شده‌اند که خیلی باانگیزه تمرین می‌کنند. ماشین‌سازی با چهره جدیدی وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد و امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم تا باعث خوشحالی مردم تبریز شویم. ماشین‌سازی یک تیم قدیمی و باریشه است که در فوتبال تبریز همچنان طرفداران خاص خودش را دارد و ما تلاش می‌کنیم تا روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

جدیدترین خبرها و رویدادهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم ببینید.

هافبک ماشین‌سازی درباره اینکه برخی از حالا این تیم را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، تصریح کرد: قضاوت در مورد تیم ما زود است و نباید از حالا ماشین‌سازی را گزینه سقوط بدانیم. ما یک مربی جوان و بازیکنانی باانگیزه داریم و انگیزه بازیکنان جوان می‌تواند خیلی چیزها را تغییر دهد. این‌طور قضاوت کردن درست نیست و شک نکنید ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.