مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با رد شایعاتی مبنی بر درگیری در حاشیه تمرین روز گذشته این تیم در اردوی تهران، گفت: تمرینات با آرامش در جریان است اما عاملان نفاق با خبر پراکنی در رسانه‌های زرد قصد تخریب تیم و باشگاه را دارند ولی ما از افکار شوم آن‌ها مطلع هستیم و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به تیم وارد شود.

ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخباری مبنی بر درگیری بین چند لیدر با مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: این خبر شایعه بوده و آن را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم عده‌ای که چنین اخباری را منتشر می‌کنند چه نفعی می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه تمرینات در دو نوبت صبح و عصر با آرامش در حال برگزاری است، افزود: بازیکنان و سرمربی تیم نیاز به آرامش دارند و هواداران اصیل و واقعی نفت نباید اجازه دهند عده‌ای منفعت‌طلب باعث برهم خوردن آرامش تیم شوند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با دلخوری نسبت به انتشار اخبار کذب پیرامون این تیم، گفت: عاملان نفاق و خائنان به تیم و مسجدسلیمان با خبرپراکنی در رسانه‌های زرد قصد تخریب تیم و باشگاه را دارند ولی ما از افکار شوم آن‌ها مطلع هستیم و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به تیم وارد شود.

وی درباره روند جذب بازیکن نیز عنوان کرد: در حال جذب بازیکن هستیم و امیدواریم با یک تیم خوب و آماده راهی لیگ بیستم شویم و مجددا روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.