مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که آنها برای فصل جدید لیگ برتر تیم فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که آنها برای فصل جدید لیگ برتر تیم فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیتش در گل‌گهر و اینکه گفته می‌شود به صورت قطعی از شهر خودرو جدا شد، گفت: من به صورت بازیکن قرضی به گل‌گهر آمدم اما در نهایت از باشگاه شهر خودرو رضایت‌نامه گرفته و به صورت رسمی از این تیم جدا شدم. من نیم‌فصل خوبی در گل‌گهر داشتم و حالا خیلی خوشحالم که قرار است با امیر قلعه‌نویی کار کنم و از قبل هم دوست داشتم این اتفاق برایم رخ دهد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: سال ۹۲ یا ۹۳ بود که قرار بود به استقلال بروم و با این مربی کار کنم اما قسمت نشد. حالا خوشحالم که این شرایط برای من فراهم شده و امیدوارم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم. قلعه‌نویی سبک بازیکنانی مثل مرا دوست دارد و می‌خواهم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم و آمار گل‌هایم را بالا ببریم. امسال می‌خواهم بالای ۱۰ یا ۱۲ گل برای تیمم بزنم.

مهاجم گل‌گهر در خصوص کیفیت فنی تیمش برای فصل جدید خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که برای فصل جدید لیگ برتر تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت. من با خیلی از دوستانم در تیم‌های دیگر صحبت می‌کنم و آنها به من می‌گویند که گل گهر بازیکنان بسیار خوبی دارد و نفرات باکیفیتی هم جذب کرده است. امیدوارم فصل آینده برای ما به بهترین شکل جلو برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.