سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت دیدار تیمش برابر نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی با التعاون برای پرسپولیس مثل یک فینال است و باید بتوانیم برنده شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با التعاون عربستان گفت: انگیزه زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داریم. با وجود اینکه در گروه سختی هستیم دنبال نتایج خوب برای صعود هستیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: اقدام فدراسیون فوتبال قطر برای شروع دوباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قابل تحسین است و کنفدراسیون فوتبال آسیا با تلاش بسیار زیاد موفق شد این مسابقات را مجددا از سر بگیرد.

وی تاکید کرد:‌ بازی با التعاون حساسیت فراوانی برای پرسپولیس دارد و سرنوشت ساز است. آنها عملکرد خوبی در دو دیدار قبلی داشته اند و این بازی مثل فینال است. البته تمام رقیبان ما در مرحله گروهی بسیار قوی هستند و باید با انگیزه بالایی که داریم بازی کنیم.

گل محمدی درباره عدم حضور تماشاگران در بازی های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: همه می دانید پرسپولیس هواداران بسیاری دارد. آنها عاشق حضور در این رقابت‌ها هستند ولی کرونا مانع شده است. به هر حال انرژی و حضور آنها همیشه همراه ماست و انگیزه می دهد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.