تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر به هفدهمین مساوی خود رسید تا رکورددار بیشترین تعداد مساوی در این فصل باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که یکی از معدود تیم هایی است که در این فصل مربی‌اش تغییر نکرده و از هفته اول تا آخر با مهدی تارتار در لیگ برتر شرکت کرد، در هفته بیست و نهم به هفدهمین مساوی این فصل خود رسید تا رکورددار تعداد مساوی در لیگ نوزدهم باشد.

نزدیک ترین تیم از نظر تعداد مساوی به مسجد سلیمانی‌ها، تیم پارس جنوبی جم با ۱۵ مساوی است و بعد از آن نیز سایپا با ۱۴، نساجی با ۱۳ و سپاهان با ۱۲ نتیجه مساوی قرار دارند و این آمار نشان می‌دهد هفته پایانی با هر نتایجی همراه باشد، مسجد سلیمانی‌ها رکورددار تعداد مساوی در لیگ نوزدهم هستند.

شاگردان مهدی تارتار با این که رکورددار کسب مساوی در لیگ نوزدهم هستند، اما حتی در صورت مساوی در بازی آخر باز هم نخواهند توانست رکورد بیشترین تعداد مساوی در یک فصل را بشکنند.

تیم فوتبال مس کرمان در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ۱۹ بار مقابل حریفانش متوقف شد که این بیشترین تعداد مساوی در یک فصل در همه ادوار لیگ برتر بود. فصل سیزدهم نیز مثل لیگ نوزدهم با حضور ۱۶ تیم انجام شد و کرمانی‌ها از ۳۰ بازی صاحب ۱۹ مساوی شده بودند.

ذوب آهن اصفهان نیز در فصل یازدهم که لیگ با ۱۸ تیم برگزار می‌شد، با ۱۸ مساوی از ۳۴ بازی بعد از مس کرمان دومین تیم پر مساوی در یک فصل است و اگر مسجد سیمانی‌ها در آخرین هفته از لیگ به نتیجه مساوی برسند، رکوردشان با ذوب آهنی‌ها برابری خواهد کرد.

نفت مسجد سلیمان در آخرین هفته از لیگ برتر میزبان تیم پارس جنوبی جم است و این دیدار از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۳۰ مرداد به میزبانی مسجد سلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.