مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال کشورش در تمجید از عملکرد او در این فصل، واکنشی جالب نشان داد.

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال کشورش در تمجید از عملکرد او در این فصل، واکنشی جالب نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمجید دو روز پیش نوئل لوگرائه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه از کریم بنزما واکنش جالبی را از سوی مهاجم رئال مادرید به همراه داشته است. لوگرائه که در ابتدای همین فصل به خبرنگاران گفته بود دوران حضور بنزما در تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است، در پایان فصل گفت که بنزما امسال بهترین فصل دوران بازیگری‌اش را سپری کرده است. با این حال بسیار بعید به نظر می‌رسد که بنزما به خاطر ماجرای متهم شدنش به اخاذی از متئو والبوئنا، هم‌تیمی سابقش در تیم ملی فرانسه، شانسی برای بازگشت به این تیم داشته باشد.

بنزما که در این فصل با رئال مادرید قهرمان لالیگا شد، در ۴۷ بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها ۲۶ گل زد و ۱۱ پاس گل داده است. این شامل ۲۱ گل در لالیگا می‌شود. او اما از ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ که در پیروزی ۴ بر صفر فرانسه مقابل ارمنستان ۲ گل زده و یک پاس گل داد، دیگر برای خروس‌ها به میدان نرفته است.

بنزما در واکنش به اظهارات لوگرائه به انتشار یک توئیت کوتاه در صفحه شخصی‌اش بسنده کرد و در آن نوشت: «ترجیح می‌دهم که بخندم».

با وجود حمایت زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از بنزما برای بازگشت به تیم ملی فرانسه، سرمربی این تیم دیدیه دشان حاضر نیست که بازیکن سابق لیون را به جمع خروس‌ها برگرداند و تیمش را هم بدون او به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برد و قهرمان کرد. بنزما در ۸۱ بازی‌اش برای تیم ملی فرانسه ۲۷ گل زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.