کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد داور دیدار نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس قضاوت خوبی داشته است.

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد داور دیدار نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس قضاوت خوبی داشته است. نادر جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره قضاوت سیدرضا مهدوی در دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس, اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و کیفیت بازی, خوشبختانه داور قضاوت خوبی داشت و تصمیماتش کاملاً درست بود. او در این بازی چهار اخطار داد که همگی آنها به درستی بود.

وی با اشاره به صحنه پنالتی که برای تیم میزبان گرفته شد, عنوان کرد: تشخیص پنالتی هم درست بود و خوشبختانه داور این این تصمیم درست بازی را کنترل کرد. در این صحنه سیدجلال حسینی مرتکب هند شد و با توجه به اینکه دست این مدافع باز بود,‌ پنالتی به درستی گرفته شد.

این کارشناس داوری درباره مردود اعلام شدن یک گل پرسپولیس هم یادآور شد: براساس صحنه‌ای که ما از تلویزیون داشتیم, آفساید بود و تصمیم کمک داور درست بود. البته باید بگویم که کمک داور روی گل دوم پرسپولیس نیز خیلی خوب تشخیص داد و آفساید اعلام نکرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )