بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه دو بازیکن خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ را بهترین‌های فصل جاری لیگ برتر این کشور معرفی کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه دو بازیکن خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ را بهترین‌های فصل جاری لیگ برتر این کشور معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، ایگور چوگاینوف درباره انتخاب بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر روسیه گفت: سردار آزمون و آرتم جیوبا فصل عالی را پیش‌رو داشتند و گل‌های زیادی به ثمر رساندند، البته اگر بخواهم یکی از آنها را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کنم، آرتم جیوبا است، زیرا باید از بازیکن داخلی حمایت شود.

این پیشکسوت باشگاه لوکوموتیو مسکو و تیم ملی فوتبال روسیه درباره انتخاب بهترین سرمربی هم خاطرنشان کرد: قطعاً زنیت فصل بدون مشکلی را سپری کرد و این نشان‌دهنده شایستگی سرمربی‌اش است، البته سرگئی سماک بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. هرچند مانچینی و لوچسکو هم در زمان حضورشان در زنیت این امتیاز را داشتند اما نتوانستند قهرمان شوند. سرگئی سماک با کسب دو قهرمانی متوالی در زنیت به نظرم بهترین سرمربی فصل است.

تیم زنیت در هفته بیست‌وششم فصل جاری لیگ برتر روسیه قهرمانی‌اش را مسجل کرد. آرتم جیوبا (۱۷ گل) و سردار آزمون (۱۶) رده‌های نخست و دوم جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها را در اختیار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.