سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که پس از سه سال این تیم را به قهرمانی لالیگا رساند، از این قهرمانی به‌عنوان دستاوردی شگفت‌انگیز یاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که پس از سه سال این تیم را به قهرمانی لالیگا رساند، از این قهرمانی به‌عنوان دستاوردی شگفت‌انگیز یاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا موفق شد در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو با نتیجه ۲ بر یک بر ویارئال غلبه کند و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری این رقابت‌ها، برای سی‌وچهارمین بار قهرمان سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا شد، پس از این بازی گفت: ما در نهایت فاتح لالیگا شدیم، چون بیشترین امتیاز را به دست آوردیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که با این قهرمانی، تعداد قهرمانی‌هایی که در دور دوره به عنوان سرمربی برای این باشگاه به ارمغان آورد به عدد ۱۱ رساند، صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من به‌عنوان یک مربی است و پس از اتفاقاتی که رخ داد و سه ماه وقفه‌ای که در نتیجه شیوع ویروس کرونا افتاد، چیزی که ما به آن دست پیدا کردیم، شگفت‌انگیز بود.

زیزو که مردانش از زمان از سرگیری لالیگا در ۱۰ بازی لالیگایی که به میدان رفته‌اند، ۱۰ پیروزی متوالی کسب کرده‌اند، درباره عدم حضور هواداران در این جشن قهرمانی به دلیل وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا تأکید کرد: این وضعیت عجیبی برای همه است، اما ما نمی‌توانیم کنترلی روی این موضوع داشته باشیم. دوست داشتیم با هواداران‌مان جشن قهرمانی را می‌گرفتیم. امیدوارم بتوانیم با هواداران خود این جشن را برگزار کنیم، اما به دلیل بحث سلامتی نمی‌توان این کار را کرد. اطمینان دارم که هواداران در خانه این قهرمانی را جشن می‌گیرند. از همین جا به تمامی هواداران‌مان که از خانه بازی را تماشا کردند، سلام می‌کنم.

وی که سابقه به قهرمانی رساندن رئال مادرید در سه فصل متوالی لیگ قهرمانان را دارد، در پاسخ به این پرسش که «آیا این دستاوردتان بهتر از آن سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان بود؟»، اظهار داشت: بله. ببینید لیگ قهرمانان، لیگ قهرمانان است، اما برای قهرمانی در لالیگا باید چنین تلاشی داشته باشید. ۳۸ هفته تلاش و در نهایت با کسب بیشترین امتیاز نسبت به سایر تیم‌ها به قهرمانی می‌رسید که این شگفت‌انگیز است.

سرمربی کهکشانی‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من نقش خودم را در این قهرمانی ایفا کردم. من به این بازیکنان باور دارم و تنها برای آنها خوشحالم، چون پیش از اینکه بازیکن باشند، انسان هستند. آنها انسان‌های خوبی هستند. من خیلی خوشحال و راضی‌ هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.