هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای جبران بی‌مهری مسئولان این باشگاه تصمیم غیرمنتظره‌ای اتخاذ کرده است.

هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای جبران بی‌مهری مسئولان این باشگاه تصمیم غیرمنتظره‌ای اتخاذ کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، همانطور که اعلام شده بود، آرتور ملو هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای انجام تست پزشکی مربوط به معاوضه‌اش با میرالم پیانیچ، امروز به مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس رفت. او در صورت پذیرفته شدن در این تست، با یوونتوس قراردادی ۵ ساله می‌بندد.

پیش از این گفته می‌شد که با اتمام تست پزشکی دو بازیکن در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس، قرارداد آنها نیز رسمی می‌شود و بعد از آن هر کدام از آنها به تمرینات تیم‌های فعلی خود برمی‌گردند و تا پایان فصل در کنار آنها خواهند ماند.

اکنون اما سایت کالچو مرکاتو خبر غیرمنتظره‌ای منتشر کرده که حکایت از تصمیم آرتور ملو برای ماندن در تورین دارد. گویا ملو که از رفتار مدیران باشگاه بارسلونا برای تحت فشار قراردادنش جهت ترک نوکمپ دلخور شده قصد دارد از آنها انتقام بگیرد و با اینکه دوران بازی‌اش در یوونتوس از فصل آینده آغاز می‌شود، نمی‌خواهد به بارسلونا برگردد.

ملو همواره بر تمایل خود برای ماندن در بارسلونا تأکید داشت اما به نظر می‌رسد که هشدار کادر فنی تیم به او درباره احتمال نیمکت‌نشینی‌اش سبب شد که بر خلاف میل باطنی‌اش راهی یوونتوس شود. همین موضوع سبب شده که او دیگر تمایلی برای بازی در ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها نداشته باشد.

اگر چنین خبری صحت داشته باشد و ملو به تصمیم خود عمل کند، بارسلونا به دردسر خواهد افتاد به خصوص که این تیم در کورس قهرمانی لالیگا از رئال مادرید عقب افتاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.