سرمربی نساجی مازندران می‌گوید از شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر خوشحال است.

محمود فکری در نشست پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: خیلی خوشحالم از این‌که بازی‌ها مجددا شروع می‌شود و فوتبال به وضعیتی نسبتا عادی برمی‌گردد. یک قسمتش که خود بازیکنان و مجموعه فوتبال است و یک قسمتش هم طرفداران است که فعلا از حضورشان محروم هستیم. ان‌شاءالله که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود و حضور پرشور هواداران را در بازی‌ها ببینیم و حضور آن‌ها باعث رونق فوتبال‌مان شود.

او اضافه کرد: تیم نساجی در این مدت هم تمرینات مجازی و هم تمرینات حضور داشته است و از آمادگی خوبی برخوردارهستیم. تیم تراکتور هم یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ‌مان است و امیدوارم یک بازی خوب برگزار شود و شاهد بازی باکیفیت باشیم. امیدوار هستیم با امتیاز از تبریز برگردیم.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم اما یک تعداد از بازیکنان‌مان مصدوم هستند که ما نتوانستیم آن‌ها را در اختیار داشته باشیم. محمد عباس زاده، مهرداد کفشگری، احسان قهاری، حامد بحیرایی و حسین کیانی بازیکنان مصدوم ما هستند و نتوانستیم همراه خود به تبریز بیاوریم.

او درپایان بیان کرد: امیدوارهستیم یک بازی خوب برگزار شود و در مجموع این‌که آن‌هایی که بازی را در تلویزیون می‌بینند از شکل بازی راضی باشند چرا که هردو تیم خوب فوتبال بازی می‌کنند و امیدورام بینندگان از دیدن این بازی لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.