سرمربی نروژی شیاطین سرخ معتقد است دروازه‌بان جوان این تیم می‌تواند روزی دروازه‌بان اول منچستریونایتد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دین هندرسون، دروازه‌بان ۲۳ ساله منچستریونایتد که در فصول گذشته به طور قرضی در تیم‌هایی استوک‌پورت کانتی، گریمسبی تاون و شروزبری تاون بازی کرده، از سال ۲۰۱۸ به طور قرضی در شفیلدیونایتد حضور دارد و کمک شایانی به این تیم برای صعود به لیگ برتر انگلیس کرد. نمایش‌های درخشان وی در ترکیب این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس باعث شده تا بحث بازگشت او به منچستریونایتد در پایان فصل مطرح شود، جایی که می‌تواند رقیب سرسختی برای داوید دخه‌آ ۲۹ ساله برای ایستادن در درون دروازه سرخپوشان منچستر باشد.

اولگنار سولسشایر در خصوص دروازه‌بان جوان منچستریونایتد که دوران قرضی درخشانی در شفیلدیونایتد داشته، گفت: دین هندرسون در طول سال‌های اخیر انتخاب‌های خوبی کرده و پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته است. ما به دنبال این هستیم که ببینیم او فصل بعد باید کجا بازی کند اما هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. هندرسون این فصل تجربه فوق‌العاده‌ای با شفیلدیونایتد در لیگ برتر کسب کرد و با عملکردهایی که از خود به نمایش گذاشت، ثابت کرد می‌تواند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی انگلیس و دروازه‌بان شماره یک منچستریونایتد در مقطعی باشد.

در حال حاضر دروازه‌بان اول منچستریونایتد، داوید دخه‌آ اسپانیایی است که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکومادرید به شیاطین سرخ ملحق شد و سپتامبر گذشته بود که قرارداد چهار ساله جدیدی را با این باشگاه انگلیسی امضا کرد.

منچستریونایتد با از سرگیری لیگ برتر انگلیس، جمعه شب در خانه تاتنهام به میدان خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.