سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید واقعا در شرایط خطرناکی هستیم اما امیدوارم تصمیمی برای برگزاری مسابقات گرفته شود که کسی متضرر نشود.

محمد علوی،‌سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا درباره تصمیم آغاز لیگ برتر اظهار کرد: سلامتی مردم از همه چیز واجب‌تر است و ما فوتبال بازی می‌کنیم تا هواداران لذت ببرند. به هرحال تصمیم گرفته شده که بازی‌ها برگزار شود اما مشکل اینجاست که به ما گفته‌اند بازی‌ها را بیرون از استان برگزار کنید و این باعث می‌شود حق ما خورده شود. در حال حاضر شرایط استان خوزستان وخیم است و نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد.

او ادامه داد: واقعا در شرایط خطرناکی هستیم. باید ببینیم چه می‌شود. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که کسی متضرر نشود. همه فوتبال بازی می‌کنند که سلامتی‌شان حفظ شود اما در وضعیت خوبی قرار نداریم و واقعا خودم نمی‌دانم در این خصوص چه بگویم. هر کدام از تیم‌ها به یک شکل منافع خود را در نظر می‌گیرند و نظر می‌دهند ولی از تیم‌ها خواهش می‌کنم که هرکاری می‌کنند سلامتی را در نظر بگیرند چرا که سلامتی از هم چیز مهم‌تر است.

سرپرست فولاد خوزستان با بیان این‌که ما هم مثل همه تیم‌ها برای برگزاری تمریناتمان از اول خرداد ماه درحال برنامه‌ریزی هستیم. دو بازی مهم و سرنوشت‌ساز در خانه داریم و اگر بازی‌های را به خارج استان ببرند بسیار ضرر می‌کنیم. سازمان لیگ باید این مسائل را در نظر بگیرد چرا که حقمان خورده می‌شود. امیدوارم همه چیز را در نظر بگیرند و مشکل را حل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.