مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر ممکن است جانشین جرارد پیکه در قلب خط دفاعی بارسلونا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اینکه باشگاه بارسلونا یکی از اهداف اصلی خود برای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی را جذب لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر ترسیم کرده است، اما اکنون خبر می‌رسد قصد به خدمت گرفتن یک مدافع را هم از این باشگاه ایتالیایی دارد.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا، میلان اشکرینیار را به عنوان جانشین مناسبی برای جرارد پیکه ۳۳ ساله در قلب خط دفاعی آبی‌واناری‌ها می‌بیند، از این‌رو ممکن است در تابستان پیش‌رو شانس خود را برای جذب او امتحان کند.

ارزش این مدافع اسلواکیایی در بازار نقل‌وانتقالات ۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده و پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» مدعی شده در صورتی که اینتر پیشنهاد قابل‌توجهی برای اشکرینیار ۲۵ ساله دریافت کند، با جدایی او موافقت خواهد کرد.

شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی دیه‌گودین، مدافع اروگوئه‌ای نراتزوری تنها یک فصل پس از حضورش در اینتر بر سر زبان‌ها افتاده و با این شرایط آنتونیو کونته ترجیح می‌دهد میلان اشکرینیار را در جوزپه مه‌آتزا نگه دارد.

این مدافع اسلواکیایی در سال ۲۰۱۷ از سامپدوریا به اینتر پیوست و تاکنون در ۱۱۸ بازی برای نراتزوری به میدان رفته و چهار گل نیز به ثمر رسانده است.

اشکرینیار که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌قرارداد اینتر است، یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم ایتالیایی به شمار می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.