مدیر ورزشی باشگاه اینتراخت فرانکفورت به هواداران این تیم هشدار داد که به هیچ وجه هوس نکنند برای دیدن بازیکنان این تیم به ورزشگاه نزدیک شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فردی بوبیچ، مدیر ورزشی باشگاه اینتراخت فرانکفورت در خصوص عواقب نزدیک شدن به ورزشگاه خانگی این تیم به هواداران هشدار داد.

بوندس‌لیگای آلمان قرار است از ۱۶ می (شنبه هفته دیگر) پشت درهای بسته از سر گرفته شود و این در حالیست که تمامی تجمعات در این کشور تا پایان ماه آگوست ممنوع اعلام شده است.

در آخرین دور از بازی‌های بوندس‌لیگا پیش از شیوع کرونا که بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار شد، هواداران برخی از تیم‌ها در بیرون از ورزشگاه تجمع کردند و همین رفتارها آنها دولت را ناچار به لغو تمامی مسابقات فوتبال کرد. این بار اما گویا برای تیم‌هایی که هواداران‌شان دست به اقدامی مشابه بزنند، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.

بوبیچ در این باره به شبکه ESPN گفت: ما با هواداران‌مان در فرانکفورت درباره شرایط موجود کلی حرف زده‌ایم. به آنها گفتیم «گوش کنید، اطراف استادیوم آفتابی نشوید. اگر این کار را انجام دهید، بازی را می‌بازیم چون قوانین بسیار سخت هستند». قرار شده هر تیمی که هوادارانش سمت ورزشگاه بروند، بازنده اعلام شود و ۳ امتیاز آن بازی به تیم میهمان برسد. البته هواداران ما باهوش هستند. آنها در هفته‌های اخیر هم مقررات را رعایت کردند.

بوبیچ ادامه داد: هواداران ما برای جامعه ما کارهای فراوانی انجام داده‌اند به خصوص برای افراد مسن. ما در قرنطینه هستیم پس ارتباط خوبی با گروه‌های هوادارای برقرار کردیم و بازخوردهای خوبی هم از آنها دریافت کردیم که این نکته بسیار مثبتی است که آنها اطراف استادیوم نخواهند آمد. کار درست همین است. ما اجازه نداریم که به ورزشگاه‌ها برویم. خیلی چیزها را روشن کرده‌ایم اما مقررات می‌گوید که تجمعات ممنوع است. پس اطراف به سمت استادیوم‌ها نیاید چون هیچ دلیلی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.