مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بر سر جذب بازیکن خارجی در این تیم و استقلال «بخور بخور» صورت می‌گیرد، گفت: اگر پولم را بدهند ۵ سال دیگر هم در پرسپولیس می‌مانم.

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل زاده درباره مشکلات مالی باشگاه‌ها و عدم پرداخت کامل قرارداد بازیکنان به رادیو تهران، گفت: باشگاهی که با بازیکن قرارداد می بندد تعهد دارد و باید تا روز آخر پولش را بدهد ولی در ایران فقط یکی دو باشگاه این کار را می کنند. سایر تیم ها، بازیکنان را مقابل هوادار قرار می دهند که بازیکن نمی تواند شکایت کند. بازیکن خارجی می‌رود شکایت می‌کند و سه چهار برابر بازیکن ایرانی پولش را با سود می گیرد.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم تاکنون ۴۰ درصد قرارداد امسال را گرفته‌اند، یادآور شد: خیلی از بازیکنان ما طلب دارند. این مشکل باید حل شود چون همه ادعا می‌کنیم بزرگترین باشگاه آسیا هستیم و بازیکن نباید دغدغه مالی داشته باشد. بازیکنی که دغدغه داشته باشد تمرکز ندارد. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می کنند و می‌روند، به خاطر مسائل مالی است.

خلیل زاده در خصوص اقدام باشگاه‌ها در جذب خارجی‌ها در شرایطی که بازیکنان داخلی طلب دارند، تصریح کرد: مسلماً با جذب بازیکنان خارجی احساس بدی به ما دست می‌دهد. بازیکن تاپ خارجی که به ایران نمی‌آید. اینجا زد و بندهایی وجود دارد و باید بخوربخور -در انتقال بازیکن خارجی- انجام شود. نمی‌توانند در قرارداد بازیکن داخلی دستکاری کنند برای همین بازیکن خارجی می‌آورند. امیدوارم از طرف بازرسان این موضوع بررسی شود. تمام بلایی که سر استقلال و پرسپولیس آمده از همین مشکلات است.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه از سایر تیم ها پیشنهاد دارد، تاکید کرد: نگفتم مثل بعضی بازیکنان ۱۰ میلیارد تومان به من پول بدهید. قراردادم با پرسپولیس زیر ۲ میلیارد است. اگر همین پولم را سر وقت بدهند، نمی‌خواهم قراردادم بیشتر هم بشود. فقط پولم را بدهید. مثل خارجی‌ها که شکایت و سودش را می‌گیرند ما سودش را نمی‌گیریم. همینجا می‌مانیم و تکان هم نمی‌خوریم.

خلیل زاده ادامه داد: من زن و زندگی دارم و باید پول داشته باشم. شاید مصدوم شوم و فوتبالم تمام شود. آن موقع چه کسی به من نگاه می‌کند؟ با این وضعیت چه کسی می ماند؟ همه بازیکنان زن و بچه دارند. فوتبال یک کار ثابت نیست. می‌خواهیم نهایتاً سه، چهار یا پنج سال دیگر بازی کنیم. این‌طور هم پول بگیریم فایده ندارد. اگر پولم را بدهند ۵ سال دیگر هم قراردادم را تمدید می‌کنم.

وی گفت: امسال، سال سوم است که پیشنهاد دارم. سال گذشته بهترین پیشنهادات را داشتم که نرفتم. دنبال بازارگرمی نیستم. بازیکنان پرسپولیس همه پیشنهاد دارند چون قهرمان هستند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر صحبت با سرپرست باشگاه هم گفت: به خاطر مشکلات مالی و شکایت‌هایی که بوده، هنوز فرصت مذاکره و صحبت با آقای رسول پناه پیش نیامده است.

خلیل زاده همچنین درباره احتمال جدایی اش از پرسپولیس اظهار کرد: تا وقتی که مرا بخواهند می مانم. وقتی هم پولم را ندهند یعنی مرا نمی‌خواهند و بازیکن مجبور می‌شود برود. اگر تسویه حساب کنند در پرسپولیس می مانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.