کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اقدام تیم فوتبال بارسلونا به تمام رشته‌های ورزشی این باشگاه تسری یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های بسکتبال، هندبال، فوتسال و هاکی بارسلونا موافقت خود را با کاهش دستمزد جهت کمک به اقتصاد باشگاه اعلام کردند.

آنته تومیچ (کاپیتان تیم بسکتبال)، ویکتور توماس (کاپیتان تیم هندبال)، آیتور اگورولا (کاپیتان تیم هاکی) و سرخیو لورنزو (کاپیتان تیم فوتسال) در پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، خبر از این اقدام دادند.

جالب است بدانید ۴ کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا (مسی، پیکه، بوسکتس و سرجی روبرتو) روی هم رفته، چیزی حدود ۲.۰۸ میلیون یورو، دستمزد هفتگی دریافت می‌کنند. در حالی که پردرآمدترین بازیکن تیم بسکتبال بارسلونا، دستمزد سالیانه ۵.۴ میلیون یورو و هندبال ۶۵۰ هزار یورو دارند. مجموع دستمزد پرداختی سالانه بازیکنان تیم فوتسال ۴.۱ و هاکی ۱.۷ میلیون یورو است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.