باشگاه بلژیکی اقدام عجیبی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، باشگاه اندرلخت بلژیک، پار زتربرگ کمک مربی خودش را اخراج کرد!

در بیانیه رسمی باشگاه اندرلخت آمده است:فوتبال حرفه‌ای مثل اکثر فعالیت‌های اقتصادی به علت شیوع ویروس کرونا با دشواری بزرگی روبه‌رو شده است. این مساله تأثیر مالی زیادی در عملکرد باشگاه ما داشته است. مدیریت باشگاه همه روزه تلاش می‌کند در کوتاه مدت جلوی ضرر قابل توجهی که تعطیلی رقابت ها به وجود می‌آورد را بگیرد. از این رو تصمیم گرفتیم پار زتربرگ را برکنار کنیم. این مرد سوئدی همچنان اسطوره باشگاه خواهد ماند.

زتربرگ که از شنیدن این خبر شوکه شده بود، گفت:چنین چیزی ندیده بودم. باشگاه بدون توضیح چندانی قراردادم را فسخ کرد. ناراحت نیستم اما ناامیدم. آنها می‌خواهند پول پس انداز کنند یا از کار من ناراضی بودند؟ حتی اگر درک نکنم، باید ماجرا را بپذیرم.

قبلا باشگاه سیون سوئیس هم در اقدامی مشابه قرارداد ۸ بازیکنش را که حاضر به کاهش دستمزد نشده بودند، فسخ کرده بود و باشگاه بارسلونا هم در حال مذاکره با بازیکنانش است تا شاید حاضر به کاهش دستمزد های خود شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.