کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرانجام ویروس کرونا در خاستگاه شیوعش گریبان فوتبالیست‌های این کشور را هم گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تست کرونای مروان فلینی، هافبک سابق تیم فوتبال منچستریونایتد مثبت اعلام شد. این هافبک بلژیکی که برای تیم شاندونگ لوننگ توپ می‌زند، به اولین بازیکن شاغل در سوپرلیگ چین تبدیل شد که به این بیماری مبتلا شده است.

طبق اعلام مسئولان اداره بهداشت و درمان استان جینان چین، بازیکن سابق اورتون و منچستریونایتد، دو روز پیش با قطار خودش را به این استان رسانده بود و در بدو ورودش از او تست کرونا گرفته شد که نتیجه آن مثبت اعلام شد.

با وجود اینکه چین اولین کشوری بود که کرونا در آن شیوع پیدا کرد و جان صدها نفر را هم گرفت، به واسطه قرنطینه، این بیماری به فوتبالیست‌ها سرایت نکرده بود اما فلینی ۳۲ ساله حالا پای این ویروس را به جامعه فوتبالیست‌های چین نیز باز کرد؛ البته رقابت‌های سوپرلیگ چین از مدت‌ها پیش به خاطر شیوع کرونا تعلیق بوده و بعید به نظر می‌رسد که در این مدت فلینی با دیگر هم‌تیمی‌‌هایش تماسی داشته بوده باشد.

فلینی سال ۲۰۱۹ به تیم شاندونگ پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم هم موفق بود. او در آن سال در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل برای تیمش به ثمر رساند و به آن کمک کرد که در سوپرلیگ چین پنجم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.