کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از تلاش بازیکنانش مقابل پادربورن تمجید اما تأکید کرد تیمش اشتباهات زیادی هم مرتکب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک در پی برتری سخت ۳ بر ۲ خانگی شب گذشته (جمعه) شاگردانش مقابل پادربورن قعرنشین در هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: پادربورن در این بازی نشان داد تیمی است که می‌خواهد فوتبال بازی کند. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم اما با آن جدیتی که تصور می‌کردیم، بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم. پادربورن هم از این موضوع نهایت استفاده را برد و دو گل زد و موقعیت‌های خطرناکی را هم روی دروازه ما خلق کرد.

وی افزود: در کل از نتیجه راضی هستم. پادربورن هم تا سوت پایان بازی ما را به چالش کشاند. پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم و نتیجه ۲-۲ شد، هر کاری که از دست‌مان ساخته بود را انجام دادیم، به همین خاطر باید از بازیکنانم تمجید کنم که سخت جنگیدند. جنگیدن به صورت تیمی و تلاش برای کسب پیروزی هم جزئی از فوتبال است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان خاطرنشان کرد: شما دیدید که ما در بال‌ها خیلی خوب نبودیم اما وقتی گنابری و کومان را در پست بال به کار گرفتیم، تحرک‌مان بیشتر شد و در خط حمله خطرناک‌تر شدیم و در نهایت به سود ما شد.

بایرن مونیخ در حال حاضر با ۴۹ امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است و با لایپزیگ که یک بازی کمتر انجام داده، ۴ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.