دیدار سپاهان و العین در نیمه نخست با یک گل به نفع شاگردان قلعه نویی تمام شد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان ایران از ساعت ۱۸:۲۰ در امارات مقابل العین قرار گرفت که نیمه نخست این بازی با یک گل به نفع سپاهان تمام شد.

محمد محبی در دقیقه ۳۸ برای سپاهان گل زد.

*موقعیت‌های حساس

نخستین موقعیت بازی با فرار تند و تیز محمد محبی از سمت راست زمین العین خلق شد که ضربه این بازیکن به سمت دروازه العین با واکنش نه چندان مطمئن خالد عیسی به کرنر رفت و کرنر هم ثمری برای زردپوشان نداشت.

در ادامه العین برای استفاده از موقعیت میزبانی خود، توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه نیازمند خلق کند تا مجددا سپاهان در دقیقه ۲۴ دروازه این تیم اماراتی را با ارسال سروش رفیعی تهدید کرد.

گل: در دقیقه ۳۸ سپاهان مزد بازی برتر خود را گرفت. ارسال خوب به روی دروازه العین در داخل محوطه شش قدم روی سر محمد محبی قرار گرفت و این بازیکن با دقت بالا گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

نیمه نخست این بازی با یک گل به نفع سپاهان تمام شد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طییبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی روش استنلی.

ترکیب العین: خالد عیسی، سالم عبدالله (کارت زرد)، اسماعیل احمد، کایو کانیدو، اسلام خان، لابا کودجو، بندرالاحبابی، احمد برمان، فلاح ولید، تسوکاسا شیوتانی و سعید جمعه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.