کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه لیورپول قصد ندارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری، بال سوئیسی خود را به تیمی دیگر واگذار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد، باشگاه لیورپول پیشنهاد باشگاه رم به منظور جذب قرضی ژردان شکیری را رد کرده است. پائولو فونسکا در پی مصدومیت جدی نیکولو زانیولو که او را تا پایان فصل خانه‌نشین کرد، از مسئولین باشگاه رم خواسته تا بال سوئیسی سرخپوشان مرسی‌ساید را به طور قرضی به ترکیب جالوروسی اضافه کنند اما باشگاه لیورپول این پیشنهاد را رد و تأکید کرده راهی برای جدایی شکیری ۲۸ ساله در ماه ژانویه وجود ندارد.

این بال سوئیسی که تاکنون در ۴۰ بازی ۷ گل برای سرخپوشان مرسی‌ساید به ثمر رسانده، این فصل تنها در ۱۰ بازی (۲۵۶ دقیقه) از رقابت‌های مختلف برای لیورپول به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده است. همین فرصت کم بازی در این تیم انگلیسی در نهایت ممکن است در پایان فصل جاری منجر به جدایی شکیری از تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ شود.

شکیری که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ عضو بایرن مونیخ بود، برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد، در سال ۲۰۱۵ راهی اینتر شد و پس از حضوری کوتاه‌مدت در این تیم ایتالیایی، در همان سال به استوک‌سیتی پیوست و سپس در سال ۲۰۱۸ با چراغ سبز یورگن کلوپ و با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۳.۵ میلیون پوند به لیورپول ملحق شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.