مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با گله‌مندی نسبت به رای کمیته انضباطی، گفت: در لیگ برتر شاهد اتفاقات خیلی بدتری نسبت به بازی ماهشهر و پرسپولیس در جام حذفی بوده‌ایم ولی کمیته انضباطی با چنین سرعتی رای خود را صادر نکرده بود.

غلامحسین قنواتی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شهرداری ماهشهر تا اطلاع ثانوی به دلیل سنگ‌پرانی در بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: اولین بار است که می‌بینم کمیته انضباطی تا یک بازی تمام می‌شود، رای موقت صادر می‌کند و در حالی‌که شاهد اتفاقات خیلی بدتر از این، در لیگ برتر بوده‌ایم ولی کمیته انضباطی با چنین سرعتی رای خود را صادر نکرده بود.

وی بیان کرد: ما اسماً میزبان بودیم و شرایط استادیوم به صورت کامل در اختیار ما نبود و از شهرهای اطراف نیز تماشاگر به ورزشگاه آمده بود. تماشاگرانی که ما با خودمان به ورزشگاه برده بودیم، مشخص بودند. به هر حال نسبت به این رای کمیته انضباطی گله‌مند و معترض هستیم و اعتراض خود را نیز به کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با بیان این‌که سنگ‌پرانی تماشاگران را تایید نمی‌کنم، گفت: دلیل این کار، یکی دو سوت اشتباه داور بود که تماشاگران ما را عصبی کرد اما این موضوع توجیه‌پذیر نیست و صد درصد کار هواداران اشتباه بوده است. ولی تاکید می‌کنم شرایط کامل میزبانی را نداشتیم که کنترل کامل استادیوم را در اختیار داشته باشیم.

وی بیان کرد: شنبه هفته آینده، ما در خانه میزبان شهرداری بندرعباس هستیم که این دیدار یک بازی معوقه از لیگ دسته دو کشور است و فکر می‌کنم کمیته انضباطی به خاطر همین دیدار، رای خود را خیلی زود اعلام کرد.

قنواتی در ادامه با قدردانی از تماشاگران ماهشهری، دیگر تماشاگران خوزستانی و کانون هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان که به حمایت از این تیم پرداختند، عنوان کرد: شرمنده هواداران‌مان هستیم که نتوانستیم این میزبانی را در ماهشهر انجام دهیم. همچنین جا دارد از هیات فوتبال آبادان و مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بابت همکاری بسیار خوب‌شان قدردانی کنم.

وی گفت: بازی خوبی برای پرسپولیس به نمایش گذاشتیم و حتی موقعیت گلزنی هم داشتیم. داور نیز در یک صحنه، یک پنالتی را به سود ما اعلام نکرد. در مجموعه از عملکرد تیم‌مان راضی بودیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و سال گذشته هر دو جامِ لیگ برتر و جام حذفی را به خود اختصاص داد. تیم ما و پرسپولیس قابل قیاس نبودند و کمترین مبلغ قرارداد یک بازیکن پرسپولیس به اندازه تمام بودجه تیم ما است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.