کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در حالی که قرار بود مالکیت باشگاه نساجی به طور کامل در اختیار رضا حدادیان قرار بگیرد، اما این اتفاق به دلیل امتناع صنیعی‌فر از حضور در جلسات رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که طی روزهای گذشته اعلام شد مالکیت صد درصدی باشگاه نساجی به رضا حدادیان واگذار شده است، اما این اتفاق هنوز به طور رسمی رخ نداده و اختلاف مالکیتی در باشگاه نساجی بین فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان به اوج خود رسیده است.

طبق توافق طرفین طی روزهای گذشته قرار بوده صنیعی‌فر اسناد مربوط به باشگاه نساجی را به حدادیان تحویل دهد و در مقابل چک‌های خرید این باشگاه را تحویل بگیرد، اما هر بار این اتفاق به دلیل عدم حضور صنیعی‌فر در جلسات ترتیب داده شده، به زمان دیگری موکول شده است.

با اتفاقات رخ داده حدادیان مالک باشگاه نساجی تهدید کرده است در صورتی که مالکیت باشگاه طی امروز به صورت کامل در اختیار او قرار نگیرد، قید خرید نساجی را خواهد زد و باید دید چه اتفاقی در این صورت رخ خواهد داد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که حسن جعفری، رضا علیاری، میلاد سرلک و نوید آشوری چهار بازیکن تیم نساجی به دلیل عدم انجام تعهدات باشگاه قرارداد خود با نساجی را فسخ کرده‌اند و این تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

تیم نساجی در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر روز جمعه ۶ دی ماه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

باشگاه نساجی خواستار لغو دیدار با پرسپولیس شدنامه باشگاه نساجی به سازمان لیگ؛ «برخی بازیکنان با سایر باشگاه‌ها قرارداد بسته‌اند!» + تصاویر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.