کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اظهارات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در ستاد ۲۰۲۰ فوتسال به گونه‌ای است که گویا برگزاری اردو و بازی تدارکاتی و یا در اختیار قرار دادن امکانات پزشکی برای تیم ملی فوتسال وظیفه نهاد دیگری است!

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی تحت عنوان «فوتسال ۲۰۲۰» با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی فوتسال و دیگر بخش های فدراسیون برگزار شد.

هدف از تشکیل این ستاد، برنامه ریزی و حمایت از تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا و سپس جام جهانی ۲۰۲۰ است که زمان زیادی تا شروع این دو رویداد باقی نمانده است. تیم ملی اسفندماه باید در ترکمنستان در جام ملت های آسیا به میدان برود؛ رقابت هایی که سهمیه جام جهانی در آن توزیع می شود (پنج تیم برتر) و ایران مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود.

مهدی تاج در این نشست گفته است: «فدراسیون فوتبال از کلیه برنامه های این تیم در مسیر آماده سازی با تمامی امکانات موجود حمایت خواهد کرد. هیچ تفاوتی بین تیم های ملی از نظر استفاده از امکانات و حمایت و پشتیبانی وجود نداشته و نخواهد داشت و این تیم هم از امکانات تمرینی، مجموعه پک، امکانات هتلینگ، کادر پزشکی و کلیه بخش های مورد نیاز استفاده خواهد کرد.»

تاج در حالی این صحبت ها را مطرح کرده که اعضای تیم ملی فوتسال مردان، زنان و حتی تیم زیر ۲۰ سال هنوز پاداش قهرمانی های خود در آسیا را که عمر آن به سه سال نزدیک می شود، نگرفته اند.

رئیس فدراسیون اعلام کرده که تفاوتی از نظر حمایت و پشتیبانی بین تیم های ملی وجود ندارد ولی تبعیض بین تیم ملی فوتبال و فوتسال دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. هرچند این دو رشته با هم قابل قیاس نیستند اما ادعای تاج مبنی بر اینکه تفاوتی بین تیم های تحت فدراسیونش قائل نیست، کمی عجیب به نظر می رسد.

فدراسیون در سال های اخیر برخورد خوبی با بازیکنانی که خواهان دریافت پاداش هایشان شده بودند، نداشت. در همین ارتباط بود که فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و آرزو صدقیانی زاده به خاطر صحبت هایی که برای دریافت پاداش هایشان بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا داشتند، مدتی از تیم ملی فوتسال حذف شدند.

کار به جایی رسیده است که سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال مردان هم می گوید از بازیکنانش خواسته تا نسبت به عدم دریافت پاداش ها گلایه و اعتراض نکنند ولی از سوی دیگر از فدراسیون درخواست کرده است تا پیش از اعزام تیم به جام ملت های آسیا حق بازیکنانش را بدهد.

با این اتفاقات بهتر است رئیس فدراسیون فوتبال برای اعلام حمایتش از تیم ملی فوتسال از واژه های دیگری استفاده کند و یا حداقل ادعایی برای حمایتِ تکراری از این تیم نداشته باشد چرا که تشکیل اردو، برگزاری بازی تدارکاتی، امکانات هتلینگ و استفاده از امکانات پزشکی در دنیای حرفه ای فوتبال و فوتسال جزو ابتدایی‌ترین تکالیف فدراسیون ها محسوب می شود و نه پشتیبانی خاص!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.