کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست موقت باشگاه استقلال از فراهم شدن مقدمات پرداخت پول به استراماچونی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده درخصوص وضعیت مطالبات استراماچونی گفت: مقدمات واریز پول به حساب آقای استراماچونی فراهم شده است. فردا صبح این پول که پیشتر برگشت خورده بود، به حساب آقای استراماچونی بدون مشکل واریز می‌شود. این پول از مسیر صحیحی که تدابیرش اندیشیده‌ شده، به حساب ایشان منتقل خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: صحبت‌های لازمه با آقای استراماچونی و وکلای ایشان شده و امیدواریم با واریز وجه، مقدمات سفر ایشان به تهران فراهم شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این نشریه توتومرکاتو اعلام کرده بود که با دخالت وزارت امور خارجه، استراماچونی به استقلال بر می‌گردد.

توتومرکاتو نوشت، سرمربی ایتالیایی استقلال به احتمال زیاد با قرارداد جدید به تیم خود بر می‌گردد.

آنطور که مشخص است این مربی با قرارداد جدید یک ساله به تیم سابق خود باز خواهد گشت. مذاکرات طرفین در حال انجام است تا این مربی به این استقلال برگردد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )