با اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان، صورتجلسه انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر به امضای مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمشید تقی‌زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری این وزارت با اعلام ادامه مستمر و منظم جلسات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دو جلسه با محوریت ریاست سازمان خصوصی‌سازی و مسئولان مالی و ذی‌حسابان و کارشناسان بورس و مدیران وزارتخانه در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع مهم این دو باشگاه، تعیین دقیق دارایی‌ها و شفافیت کامل در میزان بدهی و مطالبات آنهاست. مقرر شد صورتجلسه واگذاری و انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر با امضای مدیران عامل دو باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اقدام شود و برای اجرا به دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ابلاغ شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: مکاتبه‌ای با حوزه توسعه قهرمانی و حرفه‌ای و همینطور فدراسیون فوتبال برای حل و فصل بدهی‌ها و مطالبات استقلال و پرسپولیس از سازمان لیگ فوتبال و همینطور تعیین تکلیف و استقلال ساختمان‌های مرکزی این دو شرکت به عنوان بخشی از دارایی‌ها تهیه و ارسال خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.