کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال فولاد موفق شد در دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر میهمانش گل گهر ر ا شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین بازی امروز از هفته دوازدهم لیگ برتر تیم فولاد از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان گل گهر بود.

در این بازی که با قضاوت علی بای و در حضور بیش از ۳ هزار تماشاگر انجام شد، فولاد با هدایت جواد نکونام موفق شد شاگردان مجید جلالی را با ۲ گل مغلوب کند. اولین گل این بازی در نیمه اول و در دقیقه ۲۲ توسط کاپیتان تیم فولاد، ایوب والی به ثمر رسید.

در حالی که همه در انتظار شنیدن سوت پایان بازی بودند، حسن بیت سعید در موقعیتی تک به تک با میلاد فراهانی در دقیقه ۹۴ دروازه‌بان حریف را مغلوب کرد تا تیم جلالی تنها چند ثانیه قبل از به صدا در آمدن سوت پایان برای دومین بار تسلیم شود.

با این نتیجه تیم فولاد ۱۹ امتیازی شد و بالاتر از نفت مسجد سلیمان در رده پنجم جدول قرار گرفت. گل گهر نیز همچنان با همان ۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.