کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که بازیکنان باید حق و حقوق‌شان را بگیرند، اما به خاطر هواداران تحمل کنند.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استراماچونی در ابتدای حضورش در استقلال از فوتبال ایران شناخت نداشت و با گذشت زمان توانست شناخت دقیق‌تری پیدا کند. استراماچونی سرمربی اینترمیلان بوده و مربی کوچکی نیست. باشگاهی مثل اینتر نیز مربی کوچک برای تیم‌ انتخاب نمی‌کند.

وی با بیان اینکه روند استقلال با گذشت زمان بهتر شد، تصریح کرد: استقلال در ابتدای فصل ۱۷ بازیکن تیمش را از دست داده بود و کار برای این تیم سخت شد، اما کادر فنی روی این تیم کار کرد و توانست روند را بهتر کند. از طرف دیگر، هواداران استقلال با وجود شروع بد تیم‌شان در لیگ، به خوبی حمایت کردند و نتیجه حمایت‌ها روند خوب اخیر استقلال است. اوج کار آبی‌پوشان مقابل تراکتور بود که توانستند برد خوبی کسب کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالی آبی‌پوشان و اعتصاب بازیکنان گفت: زمان ما پول مطرح نبود و به عشق هوادار بازی می‌کردیم. مشکل مالی وجود دارد، اما قرار نیست پول بازیکنان پرداخت نشود. روی صحبتم با بازیکنان است. آنها حق دارند به خاطر زحماتی که می‌کشند، حق و حقوق‌شان را بگیرند، اما وقتی سر موعد به مطالبات‌شان نمی‌رسند، به خاطر هواداران تحمل کنند. مسئله کادر فنی فرق می‌کند، چرا که آنها از کشوری می‌آیند که فوتبال حرفه‌ای دارد و این مسائل حل شده است.

بیانی گفت: درست است که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند، اما هواداران تشنه قهرمانی هستند و حتی نایب قهرمانی نیز آنها را خوشحال نمی‌کند. قهرمانی در لیگ سخت است، اما امکان‌پذیر است و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.