دروازه‌بان ذخیره تیم فوتبال رئال مادرید برای فرار از نیمکت‌نشینی در این تیم ترجیح داده که به پایتخت‌نشینان فرانسه ملحق شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، سرانجام اتفاقی که پیش‌بینی می‌شد دیر یا زود در رختکن رئال مادرید رخ دهد، به وقوع پیوست و کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی این تیم به طور جدی تصمیم به جدایی از کهکشانی‌ها گرفت.

ظاهراً ناواس که از تابستان سال گذشته به دنبال ورود تیبو کورتوا به دروازه‌بان ذخیره کهکشانی‌ها تبدیل شده بود، پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم پایتخت اسپانیا همراه با هم‌تیمی‌هایش به مادرید برنگشته و با یک پرواز اختصاصی عازم پاریس شده است تا آماده عقد قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن شود.

بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد و در این در حالیست که انتظار می‌رود، جابجایی‌هایی در روز پایانی صورت بگیرد. یکی از آنها پیوستن کیلور ناواس به PSG‌ است و دیگری آلفونسه آرئولا در جهت معکوس. البته رئال قصد دارد سنگربان پاری‌سن‌ژرمن را به صورت قرضی جذب کند.

آرئولا پس از رودریگو (۴۰ میلیون یورو)، میلیتائو (۵۰ میلیون یورو)، یوویچ (۶۰ میلیون یورو)، ازار (۱۰۰ میلیون یورو) و فرلان مندی (۴۸ میلیون یورو) ششمین بازیکنی است که رئال مادرید تابستان امسال به خدمت می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.