کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش فرصت‌های گلزنی خوبی برابر گل‌گهر سیرجان به دست آورد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: ما در زمین خودمان به دنبال این بودیم که برنده باشیم اما در موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم موفق نبودیم. ما روی ضد حملات فرصت‌های خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم گلی بزنیم.

وی افزود: در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردیم اما باز هم توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در مجموع بازی خوبی راشاهد نبودیم چون بیشتر بازی درگیرانه و جنگنده بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون آن‌ها تا دقیقه ۹۰ باتمام وجود بازی کردند.

او در ادامه درباره کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی هم گفت: بازیکنانم به خاطر این شرایط ناراضی هستند. امیدوارم در فاصله دو هفته آینده که لیگ تعطیل است کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی هم بهتر شود.

صادقی درباره تعطیلات لیگ هم گفت: متاسفانه دو بازی برگزار کردیم و باید دوباره لیگ تعطیل شود. تیم ملی باید بازی کند اما این موضوع برای باشگاه‌ها سخت است. ما سعی می‌کنیم طی این مدت یک اردوی سه تا چهار روزه داشته باشیم تاتیم‌مان را در شرایط خوبی نگه داریم. البته درباره آقای ویلتموس هم باید بگویم من به جلسه با ایشان دعوت شده‌ام و امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم و مربیان لیگ بتوانند نظرات خود را به ویلموتس منتقل کنند و تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم و مثل دفعات قبل به جام جهانی برویم اما این بار هدف‌مان صعود از گروه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.