میثم تیموری، مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که این تیم در فصل پیش رو قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز خرسندی از پیوستن به تراکتورسازی گفت: این بهترین انتخاب برای من بود و خوشحالم که قرار است در یکی از بهترین و محبوب‌ترین تیم‌های ایران فوتبال بازی کنم. تبریز هم یکی از بهترین شهرهای ایران است و مردم این شهر عاشقانه تراکتورسازی را دوست دارند و این تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند. در این چند روز مردم و هواداران تراکتورسازی مرا با حمایت‌های‌شان خجالت‌زده کردند و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند در لیگ فصل آینده قهرمان شود؟»، عنوان کرد: تراکتورسازی با این تیم قطعاً قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این تیم پتانسیل قهرمان شدن را دارد و مهم این است که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. استقبال آنها از تمرین و مسابقات فوق‌العاده است و امیدوارم امسال قهرمان شویم و آنها را خوشحال کنیم.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد حضور مصطفی دنیزلی در این تیم نیز تصریح کرد: این مربی با تیم‌های مطرح ترکیه قهرمان شده و یک مربی باکلاس و کارنامه‌دار است. دنیزلی اصلاً نیازی به تعریف ندارد. تراکتورسازی برای قهرمان شدن، یک مربی کاربلد و بازیکنانی باکیفیت دارد و مسئولان باشگاه هم به خوبی تیم را حمایت می‌کنند. تراکتورسازی بهترین انتخابی بود که انجام دادم و امیدوارم بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.