سرمربی پیشین یوونتوس می‌گوید نداشتن پیشنهاد برای کار در فصل آینده ممکن است او را به سمت استراحت اجباری سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری اعلام کرد اگرچه تصمیمش برای دوری یک ساله از میادین قطعی نیست، اما از آنجایی که هنوز هیچ پیشنهادی برای فصل آینده دریافت نکرده، در نهایت ممکن است مجبور شود به این کار تن دهد.

آلگری در پایان فصل گذشته پس از پنج سال مربیگری در یوونتوس به همکاری خود با این تیم پایان داد و با اینکه شایعاتی درباره احتمال پیوستن او به تیم‌هایی مانند منچستریونایتد و چلسی منتشر شد، اما هنوز هیچ خبر موثقی در این خصوص وجود ندارد.

آلگری در یک رویداد تبلیغاتی در پاسخ به پرسش خبرنگار نشریه کوریره‌دلو‌اسپورت مبنی بر اینکه آیا برای جانشینش در یوونتوس - که به احتمال زیاد مائوریتزیو ساری خواهد بود - توصیه‌ای دارد، گفت: مطلقاً نه. هیچ یک از مسائل این تیم دیگر به من ربطی ندارد، اما من هنوز کنجکاو هستم نتایج فصل آینده لیگ را ببینم و اطمینان دارم که فصل آینده ما رقابت‌هایی حیرت‌آور را شاهد خواهیم بود.

فوتبال جهان| پوگبا در دو راهی رئال مادرید و یوونتوس

وی درباره اینکه برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد، تأکید کرد: خیلی مشخص است. از آنجایی که من هیچ تیمی ندارم، پس باید یک سال از میادین دور بمانم و به این ترتیب یک تعطیلات دوست‌داشتنی خواهم داشت.

آلگری در حالی از یوونتوس جدا شد که هنوز یک سال دیگر با تیم قرارداد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.