سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن گفت: برای اینکه بهترین تیم مسابقات شویم بیشترین تلاشمان را انجام می‌دهیم. بیشترین توان و داشته‌هایمان را به کار می‌گیریم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در گروه سوم مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

اردا ناشیخوف، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال تاجیکستان در این نشست با اشاره به آمادگی تیمش برای آغاز مسابقات اظهار داشت: از همه شما به خاطر میزبانی مسابقات تشکر می‌کنم، ما روز گذشته به تبریز رسیدیم. ما هم همچون دیگر تیم‌ها برای این مسابقات اهداف بزرگی در سر داریم.

وی در رابطه با دیدار نخست تیمش مقابل ژاپن گفت: ما این را می‌دانیم که تیم ژاپن در بازی فردا تیم قوی‌تر و بهتری خواهد بود اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی خوبی ارائه کرده و بهترین بازی را مقابل این تیم انجام دهیم.

سرمربی تاجیکستان در مورد تیم‌های حاضر در رقابت‌ها و سیستم جدید انتخابی تیم‌ها برای این مرحله نیز خاطرنشان کرد: نظرات زیادی در رابطه با سیستم انتخاب تیم‌ها وجود دارد. اما نیازی نیست که ما اینجا نظراتمان را بگوییم. چرا که آمده‌ایم تا مسابقاتمان را انجام دهیم.

با تیمی بسیار جوان در تبریز حضور داریم

کوچ توآن، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ویتنام نیز در رابطه با برگزاری دومین دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در این رده، اظهار داشت: نیمی از ترکیب ما بازیکنان زیر ۲۰ سال هستند. نتوانستیم با دقت لازم برای این مسابقات آماده شویم. آمده‌ایم تا با انجام بازی‌ها تجربه بیشتری کسب کرده و پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: ما هیچ مشکلی با نحوه انتخاب تیم‌ها برای این مسابقات نداریم اما همان‌طور که گفتم تیم ما تیم بسیار جوانی است و فقط یک بازیکنمان در تیم اصلی بازی می‌کند. به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی‌هایمان را انجام دهیم.

برای کسب بهترین عنوان تلاش می‌کنیم

روی سوزوکی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن نیز گفت: برای اینکه بهترین تیم این مسابقات شویم بیشترین تلاشمان را انجام می‌دهیم. بیشترین توان و داشته‌هایمان را به کار می‌گیریم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

وی در مورد بازی فردا مقابل تاجیکستان گفت: قطعاً بازی سختی خواهیم داشت چرا که تیم تاجیکستان هم به این مسابقات راه‌یافته و این نشان می‌دهد که تیم قوی و قدرتمندی هستند. به همین دلیل ما نیز تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سوزوکی در پایان گفت: سیستم انتخابی مسابقات چیزی نیست که ما را نگران کند. ما می‌خواهیم بیشترین تلاشمان را انجام دهیم تا در این مسابقات بهترین نتایج را رقم بزنیم.

به گزارش تسنیم، دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم در ۴ گروه سه تیمی از فردا در تبریز آغاز می‌شود. دیدارهای این مسابقات در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.