بازیکن سپاهان می‌گوید دوست دارد بیشتر در تیمش بازی کند و این مساله این فصل برای او اتفاق نیفتاد.

به گزارش ایسنا، حسن جعفری بازیکن سپاهان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: همیشه بازی پرسپولیس و سپاهان حساسیت خاص خودش را داشته است مخصوصاً چنین بازی‌ای که هر تیمی ببرد، به نوعی قهرمان جام حذفی است.

او درباره عملکرد داوری گفت: باید کارشناسان نظر بدهند و نظری که کنار زمین با تلویزیون درباره داوری انجام می‌شود فرق دارد.

بازیکن سپاهان درباره اینکه در رختکن سپاهان چه گذشته است خاطرنشان کرد: آقای قلعه نویی از بازیکنان تشکر کردند و گفتند که سال خوبی برای سپاهان بود.

جعفری درباره آینده‌اش با سپاهان گفت: من یک سال با سپاهان قرارداد دارم و باید ببینم در آینده چه پیش می‌آید. من از نوجوانان در سپاهان بودم و در تمام رده‌های سپاهان قهرمانی دارم. اما من باید در اوج فوتبالم بازی‌های بیشتری را انجام دهم چیزی که در این فصل رخ نداد اما نظر سرمربی، محترم است.

او درباره اینکه احتمال دارد توافقی از سپاهان جدا شود گفت: باید درباره این مساله صحبت شود و شرایط چگونه خواهد بود اما چیزی که وجود دارد این است که من دوست دارم بیشتر بازی کنم.

جعفری درباره اینکه امیر قلعه‌نویی به بازیکنانش درباره جدایی‌اش از سپاهان چیزی گفته خاطرنشان کرد: مشخص نیست و بعد این بازی مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.