مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی برابر اسپانیا آسان نخواهد بود اما بازیکنانم تمام تلاش خود را در این بازی به کار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی برابر اسپانیا اصلاً آسان نیست. اسپانیا مقابل روسیه یک فوتسال فوق‌العاده را برگزار کرد و در مقابل پرتغال ۴ بر صفر بازی را واگذار کرد. این نشان می‌دهد تیم‌ها دنبال بازی پایاپای و کسب تجربه هستند تا نتیجه.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی برابر روسیه کاملاً پایاپای بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم روی دو اشتباه فردی، گل خوردیم. در دقیقه ۱۹ نیمه اول و در نیمه دوم در دقایق اولیه این اتفاق رخ داد. بازی‌ها در این تورنمنت بسیار سنگین بود. در دو بازی برابر روسیه و پرتغال بزرگترین دستاوردمان کلاتی، لطف آبادی و کمالی را ارزیابی کرده و بسیار عالی درخشیدند و این سه بازیکن جوانانی هستند که به تیم تزریق شدند.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: جدا از نتیجه، از عملکرد تیم راضی هستم و اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم در آسیا بدون شک حرف اول را می‌زنیم و در جهان نیز می‌توانیم آینده درخشانی داشته باشیم. اما رخ دادن این اتفاق مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و اجرای آن است.

رعدی ادامه داد: همانطور که بارها اعلام کردم خستگی یکی از عوامل عدم نتیجه مناسب در این تورنمنت بود. اگر نفراتمان سرحال تر بودند شاید در بازی اول نتیجه بهتری به دست می‌آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.