لوکاس مورا، هافبک برزیلی تاتنهام می‌گوید رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر آژاکس، بهترین لحظه زندگی‌اش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکاس مورا که شب گذشته (چهارشنبه) فرشته نجات تاتنهام شد و با هت‌تریکی که انجام داد، باعث برتری ۳ بر ۲ تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو شد تا این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با تساوی ۳ بر ۳ و با توجه به قانون گل‌زده در خانه حریف به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: توضیح حسی که دارم، غیرممکن است. خیلی خوشحال هستم و به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم. همیشه به تجربه چنین لحظه‌ای ایمان داشتم.

وی افزود: ما یک خانواده هستیم و تمام توان خود را در زمین به کار بستیم و شایسته چنین موفقیتی هستیم. این هت‌تریک، هدیه‌ای بزرگ از جانب خداوند بود و دوست دارم آن را با هم تیمی‌هایم، دوستان و خانواده‌ام سهیم شوم. این پیروزی تنها نتیجه تلاش من نبود، بلکه تلاش کل تیم بود. همه سخت کوشیدیم. بازی در خانه آژاکس کار آسانی نیست اما من همیشه به هم‌تیمی‌هایم ایمان دارم. حتی با وجود غیبت بازیکنان کلیدی‌مان، ما بازی خوبی از خود ارائه کردیم و باید در هر بازی اینچنین بجنگیم.

هافبک برزیلی اسپرزها که قهرمان تاتنهامی‌ها در بازی شب گذشته بود، در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فوتبال ورزشی فوق‌العاده است که چنین لحظاتی را به وجود می‌آورد. این بهترین لحظه زندگی‌ام است و مایلم از تمامی هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )