دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت: پیش‌بینی کرده بودیم نهایتاً ۵۰ درصد ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان حمیدرضا دادخواه درباره اینکه ورزشگاه فولادشهر بیشتر در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داده شده بود تا حدی که گویی این تیم در اصفهان میزان ذوب‌آهن بود، گفت: با توجه به شرایط خاصی که در ورزشگاه فولادشهر و تعمیراتی که در این ورزشگاه در حال انجام است، وجود داشت، خواستار این بودیم که بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، اما این ورزشگاه نیز از بعد از دیدار سپاهان و پرسپولیس در حال ترمیم بود و از این رو به ما اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه داده نشد تا مجبور شویم مسابقه را در فولادشهر برگزار کنیم.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفت ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار تماشاگران تیم میهمان قرار دهد، اما ۳ ساعت مانده به مسابقه جایگاهی که برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده بود پر شد. این در حالی بود که هرچه به زمان بازی نزدیک می‌شدیم تعداد هواداران پرسپولیس در بیرون ورزشگاه بیشتر می‌شد، تا اینکه با نظر سعید آذری ۵۰ درصد ورزشگاه در اختیار تماشاگران تیم میهمان قرار داده شد. او پیش‌بینی این مسئله را کرده بود، با این حال وقتی به زمان بازی نزدیک شدیم باز هم تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه هجوم آوردند، تا مجبور شویم جایگاه بیشتری در اختیار آنها قرار دهیم. فکر نمی‌کردیم این تعداد پرسپولیسی به ورزشگاه بیاید.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان در واکنش به این سوال که یکسری از هوادران در بیرون ورزشگاه فولادشهر با بلیت پشت در ایستاده بودند، عنوان کرد: برای این بازی ۱۰۷۰۰ بلیت فروختیم در شرایطی که گنجایش ورزشگاه ۱۰۷۶۰ نفر است. فکر نمی‌کنم تماشاگری با بلیت بیرون ورزشگاه حضور داشت، نه ما و نه مسئولان دیگر تماشاگری با بلیت پشت در ندیدیم و همه آنهایی که بلیت داشتند را به داخل راه دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.